سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرستاده آرامش

 
 
راز(پنج شنبه 87 شهریور 14 ساعت 10:45 عصر )

 

 

 

کلامی نو. سطر و صفحه‏ای دیگر ، کتابی تازه گشوده می‏شود.

تولدی رقم می‏خورد وانسان چشم می‏گشاید به روی جهانی که در انتظار اوست تا او را در سرنوشت خویشتن سهیم کند. در روزگار شادی و اندوه ، در کامیابی و رویش ، در شکوه و شگفتی و در تلخ‏کامی و غم. هستی آهنگ‏های بسیار دارد ، پرده‏های بی‏شمار ، آواهایی که باید شنید و نواهایی که باید شناخت. باید به ضرب‏آهنگ آن پی برد و به رمزهای جاودانه‏اش دل سپرد.

نشانه‏ها چشم به راهند تا انسان فراخوانده شود تا به دور دست نظر دوزد و خود را آماده کند ، با تمام وجود ، مهیا و مجهز برای رفتن ، برای گام نهادن در راه و بیراه ، برای گریختن از بیم‏ها ، دلشوره‏ها و ترسها ، تردیدها. برای فرو رفتن و فرا رفتن. عبور از مرزها و گذر از بی‏نهایت به اقلیم پررنگ رویا ، به سرزمین مکاشفات ، به دیار دریافت‏ها ، به سوی فهمی عمیق‏تر و هدایت جهان به سوی هر آنچه می‏خواهیم. کوشش بسیار برای دانستن یک راز.

کلیدی برای دستیابی به همه چیز

هر کس مرکز جهان خویشتن است.

نقطه توامان آغازها و پایان‏ها. او ارزشهای خود را بنا می‏نهد و هویت خویش را شکل می‏دهد. آیا ما پدید آورندگان شرایطیم و یا خود پدیده‏ای برآمده از آن؟ مرزهای اختیار ما کجاست؟ و دست‏هایمان در کدامین وادی از نیرو عالی می‏شود؟ در دنیای روابط تاریک ، در جهان چراغ‏های خاموش ، در وادی متروک انسانهای تنها با مناسباتی مخدوش. چه کسی می‏خواهد در فردگرایی خود فرو رویم؟

در دنیای ذهنیات شناور بمانید و جهان درون را به معیاری تردید ناپذیر بدل سازیم.

برگرفته از ابتدای فیلم مستند راز