سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرستاده آرامش

 
 
هنرهای فاسد و در حال انحراف(جمعه 87 مرداد 18 ساعت 9:35 عصر )

داشتم سایتهای موزیک رو جستجو می‏کردم که چشمم خورد به آهنگهایی که در بیشتر سایتها وجود داشت.

برای هر آهنگ ، عکس خواننده و اسم آهنگ رو گذاشته بودند ولینک دانلود اون رو. جالب اینجاست که نوشته بودند ، موزیک بسیار شاد و شنیدنی ...... از خواننده خوش صدا ...... (این نوشته در اغلب آهنگ‏ها مشترک بودند). کنجکاو شدم ببینم که این آهنگهایی که اینقدر براشون تبلیغ شده چی هستن. چند تا از اونارو دانلود کردم. با شنیدن اونا احساس بدی بهم دست داد و به فکر فرو رفتم.

یعنی واقعن میشه اسن این هجویات‏رو شعر یا ترانه گذاشت؟یعنی این چیزی که شنیده میشه ، اسمش آهنگه؟ مگه نه اینکه موسیقی باید به آدم آرامش بده ، پس چرا اینا فقط تو آهنگاشون از خشم و نفرت و انتقام و بیزاری  صحبت می کنن.حتا تو موزیکای به اصطلاح شادشون حرف از انتقام و خشم زده میشه.

مگه نباید یه خواننده صدای خوبی داشته باشه ، پس چرا اینا فقط دارن داد و هوار می کنن یا اصلن نمی‏خونن ، فقط دارن حرف می زنن؟

سوالات زیادی اومد تو ذهنم که جواب همشون کاملن مشخص بود. همشون یه جواب داشتند و اون اینکه دیگه از اون هنرهای زیبا و اصیل خبری نیست و همه به سرعن دارن به سمت نابودی و تباهی کشیده می شن.

البته این قط نمونه کوچیکی از تمام هنرهاست و فقط هنر ناب و مقدس موسیقی نیست که به ورطه تباهی کشیده شده. میشه اینطور گفت که تمام هفت هنر به ابتذال کشیده شدند.

دیگه مجسمه‏ها اون زیبایی‏ها رو ندارن. دیگه نقاشی‏ها اون اصالت قبل رو ندارن. دیگه هر حرکتی به عنوان رقص به شمار میاد و ...